8 Kasım 2014 Cumartesi

DT Edebi Kurul Toplantısı Fotoğraflarının Bana Anlattıkları



Nejat Birecik: Kendi koltuğumu bıraktım hocam, sizin yanınızda oraya oturmak ne haddime. Size yakın oturuyorum mesafeler olmasın diye. Hocam neden yemiyor sunuz? Hepsi sizin için hazırlandı.


  

Semih Sergen: Son zamanlarda DT hiç iyi gitmiyor. Şimdi de sen geldin. DT iyice şu önümde duran oralet gibi sarıya kaçtı. Şeker de kullanıyorum ama kâr etmiyor. Ne tat kaldı ne tuz!

Nejat Birecik (iç ses): Anlat sen anlat... Yaşına hürmet dinliyorum. Ben bütün sezon anlatacağım (bildiğimi okuyacağım) zaten.




Refik Erduran: "Ramiz ile Jülide"yi kaldırmadınız değil mi? Bu sezon da oynayacak. Başka hangi oyunlarım oynayacak söyle bakayım Jülide'mm.. DT benim oyunlarımı oynamak zorunda. Yoksa kapatırım! (Ve hemen ardından duyulan Erol Taş gülüşü)

Nejat Birecik (iç ses): Hahahahah hâlâ anlatıyor musun? 


NOT: Yazılanlar tamamen kişisel yorumumdur. O toplantıda bulunan hiçbir şahsın ağzından bu cümleler çıkmamıştır. (Öyle umuyorum)



Sadece "Şinasi" ve "Akün" sahneleri için algılamak yanlış olur. 



Manzara bu iken toplantı masasında gülebilenlere ve bıyık altından sırıtabilenlere selam olsun! 

Önerilerim

- Refik Erduran ve Semih Sergen gençlere yol vermeli.
- Semih Sergen'in ve Refik Erduran'ın yazdığı oyunlar repertuardan çıkartılmalı. 
- Semih Sergen masada duran gözlüğünü takmalı!
- Refik Erduran daha demli çay içmeli. 



NOT: Fotoğraflar DT facebook sayfasından alınmıştır.

Caps tadında günler dilerim...



EGE KÜÇÜKKİPER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder